יום רביעי, 27 באפריל 2016

3 עובדות שלא ידעתם על קבלני איטום

שלוש עובדות מעניינות על קבלני איטום ובידוד


מתי אנחנו מבקשים ליצרו קשר עם קבלני איטום ובידוד? לרוב נעשה זאת כאשר יש לנו דליפה מהגג או דליפה בתוך קירות הבית. אולם, יש בכל זאת כמה וכמה עבודות שכדאי להכיר על הקבלנים הללו. אל תשכחו שלבחירה בקבלן איטום כזה או אחר יש השלכה עצומה על איכות החיים שלכם, כי זה בסופו של דבר האיש שיקבע האם אתם תוכלו לחזור לגור במבנה יבש, או שאתם תצטרכו לקרוא לעוד איש מקצוע בהמשך. אז אילו עובדות כדאי לדעת עליהם?

קבלני איטום ובידוד

סעיפים שכדאי להתייחס אליהם


1.      הם צריכים להיות רשומים בפנקס הקבלנים - למעשה, כל קבלן באשר הוא, צריך להיות רשום בפנקס הקבלנים, וגם קבלני איטום ובידוד לא יוצאים מן הכלל. יש לוודא שלא רק שהקבלן רשום בפנקס הקבלנים, אלא שגם רשום באופן ברור שיש לו התמחות בתחום האיטום ושהוא עובד בתור קבלן איטום. מה זה אומר אם הקבלן לא רשום שם? שככל הנראה הוא פשוט לא עוסק בתחום האיטום כחוק, ושאפשר שהוא אף לא עובד עם חומרים שאמורים לעמוד בתקנים הנדרשים בתחום האיטום, ולא פועל לפי הוראות הבטיחות המתבקשות. לכן הקפידו על הבדיקה הזו!
2.      הם יכולים לטפל בלא מעט בעיות איטום - אמנם לרוב אנו חושבים על קבלני איטום כמי שבעיקר מטפלים בבעיות איטום בגגות, אבל האמת היא שבעיות איטום יכולות לצוץ בלא מעט מקומות אחרים בבית שלנו ובמבנים שונים. בין השאר, קבלני האיטום והבידוד יכולים לספק לנו שירות מתאים לטיפול באיטום ובידוד של קירות חיצוניים, קירות פנימיים, מרתפים ועליות גג, מקלטים, חלונות, מרפסות, ועוד.
3.      תקן לציוד - זה אחד הדברים שתמיד כדאי לזכור בנוגע לעבודה של קבלני איטום ובידוד: הם תמיד חייבים לעובד עם ציוד שעומד בתקנים המחמירים ביותר שיש! בין אם מדובר על מפלסות, ובין אם זו הזפת - התקן הוא חובה.

ומה זה אומר מבחינתכם?



למעשה, קבלני האיטום הם לא עוד אנשים שמבצעים שיפוצים כלליים. תחום האיטום דורש התמחות משלו, ויש להקפיד על כך שאתם בוחרים כמובן באנשי המקצוע המתאימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה