יום ראשון, 8 במרץ 2015

כל היתרונות של איטום באמצעות יריעות pvc

האם עצרתם פעם לחשוב, מדוע אנשים רבים מעוניינים ביריעות pvc לטובת איטום של גגות? אחרי הכל, יש כל כך הרבה אפשרויות נוספות, ויש כל כך הרבה חומרי איטום - אז איך זה שדווקא ה-PVC הוא החומר המועדף לטובת האיטום? כפי שתקראו מיד, יש לא מעט יתרונות לשימוש ביריעות pvc, ומדובר למעשה, על אחד החומרים היעילים ביותר שאפשר להעלות על הדעת, לטובת איטום.






חזק, עמיד, איכותי ולא יקר
       נותר לאורך זמן - מי שמתקין יריעות pvc לטובת איטום הגג, יוכל ליהנות מיריעות שישרתו אות ובמשך שני עשורים לפחות, ולעתים אף מעבר לכך! משך החיים הממוצע של היריעות עומד כיום על 20 שנה, מבלי שיש צורך לחדש אותן בדרך! מדובר על משך זמן ארוך מאד, שנחשב יוצא דופן בעולם האיטום. זה כבר מראה לכם שמדובר על חומר ייחודי.

       עמיד לתנאי האקלים השונים - אולי היתרון הגדול ביותר של יריעות pvc, הוא העמידות שלו לתנאי האקלים. ה-PVC הוא חומר שפשוט לא מושפע כלל מהאקלים. הוא יכול לשמש כמבודד מפני אקלים קר במיוחד אך גם נגד אקלים חם. חשוב מכל לדעת, שמדובר על חומר שדוחה מים - המים לא יכולים לחדור אליו פנימה והוא דוחה אותם לחלוטין, ומכאן הוא מספק איטום טוב במיוחד.

       נוח להתקנה - קל מאד להתקין יריעות pvc על גגות רבים, מאחר שהן שונות כל כך מחומרי איטום אחרים. כך למשל, יש לא מעט גגות שעבורם, השימוש ביריעות ביטומניות הוא בעייתי בשל השיפוע הקיצוני שלהם. במקרים הללו, אין ספק שיריעות pvc הן הפתרון היחיד שבא בחשבון. הדבר נכון גם לגגות של בניה קלה, שעבורם יריעות pvc הן היעילות ביותר. בקיצור - זה פתרון גמיש מאד, שיכול להתאים לכל מבנה באשר הוא, וזה מעיד על איכותן.






בדקו את מה שקורה סביבכם

עדיין לא מאמינים לנו? פקחו את העיניים והסתכלו סביבכם - אתם תוכלו לראות שיריעות הPVC פשוט נמצאות בכל מקום שאליו אתם הולכים. היריעות הללו נמצאות על בתים פרטיים, על בנייני משרדים, מעל גגות של תחנות אוטובוס, בתור איטום לגגות של בריכות שחיה, ועוד. מדובר על חומר האיטום היעיל ביותר - וכל זה בזכות היתרונות שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה